Rezerwacja imprezy

Możesz samodzielnie przejrzeć oferty oraz cenniki i wysłać formularz – poniżej znajdziesz mini przewodnik jak dokonać rezerwacji krok po kroku.

Jeśli jednak wcześniej chcesz zadać nam jakieś pytania, prosimy o kontakt telefoniczny: 797 025 124 lub 126360012 wew 12.

Biuro jest czynne: poniedziałek – piątek,

10:00-18:00.
Chorwacja: rezerwacje@nautica.pl

 

Jak dokonać rezerwacji:

  1. przejrzyj cenniki i informacje o bazach nurkowych Vis i Hvar
  2. przeczytaj Warunki Uczestnictwa
  3. zapoznaj się z warunkami ubezpieczenia  i formularzem medycznym, który otrzymasz w bazie do podpisania
  4. upewnij się, że posiadasz ważny dokument tożsamości (Chorwacja – dowód osobisty lub paszport – szczegóły w naszym biurze)
  5. w formularzu po prawej stronie wypełnij odpowiednie pola; określ termin, miejsce, rodzaj nurkowania i zakwaterowania, ilość osób i wszystkie inne kryteria które są dla Ciebie ważne
  6. dokonaj niezobowiązującej, wstępnej rezerwacji, wysyłając formularz; nasze biuro sprawdzi dostępność miejsc i skontaktuje się z Tobą w celu potwierdzenia rezerwacji, wyjaśnienia wątpliwości i podpisania umowy
  7. wypełnioną umowę otrzymujesz mailem na podany w formularzu adres, podpisz ją i odeślij do nas na maila lub przyjdź do naszego biura w Krakowie
  8. dokonaj opłaty rezerwacyjnej 30% wartości imprezy. Dostępne formy płatności: płatność w euro lub w złotówkach – gotówką (w biurze) – lub na podany przez nas numer konta bankowego:
    Alior Bank S.A.
    Swift cod (BIC): ALBPPLPWkonto
    PLN: 32 2490 0005 0000 4530 3070 4274
    konto EUR: PL48 2490 0005 0000 4600 2895 5711
  9. otrzymujesz od nas e-mailem podpisaną umowę, stanowiącą potwierdzenie rezerwacji
  10.  do 30 dni od rozpoczęcia imprezy opłać pozostałą należność (możesz zawsze zadzwonić i zapytać ile pozostało do wpłaty)
  11. po dokonaniu pełnej wpłaty otrzymujesz od nas e-mailem informacje na drogę – cennik i rozkład promów, namiary na bazę, informację o ubezpieczeniu itd
  12. dalej jesteś już pod opieką naszych rezydentów:)

 

UWAGA:
Przesłanie podpisanej umowy jest równoznaczne z Państwa zobowiązaniem się do zapłaty za wybraną imprezę turystyczną. W momencie potwierdzenia rezerwacji (odesłania podpisanej umowy oraz zatwierdzenie rezerwacji przez organizatora) umowa staje się prawomocna i każda ewentualna zmiana bądź rezygnacja dotycząca powyższej imprezy będzie wiązała się z kosztami wynikającymi z Warunków Uczestnictwa.